14 Mayıs 2012 Pazartesi

Sivriburnun asaleti diyelim bu işe..


 Bu sezon sivriburunlu ayakkabının yükselişini net bir biçimde görüyoruz.Zaranın bu sivriburun ayakkabılarını kaçırdığıma çok üzüldüm arayıp tarayıp bulamayışımın verdiği acıyı tahmin edemezsiniz.(benzer bir modelini almış bulunmaktayım zaten) .Ve Turuncu skinny jeanle kombinesinde çok başarılı olmuş turuncu benim renklerimden zaten.Yandaki pembe sivriburun stilettonunda örneklerini başta İvana Sert olmak üzere etrafta görüyorsunuz.Fazlasıyla şık buluyorum.Bir kadını asil görünmesi en önemli detaydır bence ve bunun gibi kıvrımları ortaya çıkartıcı ayakkabılarında sexy olduğunu ve asilliği arttırdığını düşünüyorum tabiki kıyafet kombiniylede alakalı.Ancak en kısa zamanda pembe bir stiletto alacağım rugan bana fazla gelir ancak süet tercih edebilirim.Kırıkbeyaz,dantel elbisemle uyumu kusursuz olacaktır diye düşünüyorum =) PS:Louis vuitton nun 2012 yaz koleksiyonundaki sivriburunlarda aklınızda bulunsun dedim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder