14 Mayıs 2012 Pazartesi

Moda aşkım nerden mi peydahlandı

Hayatımın en önemli parçası Gossip girl'in moda basamağının ilk adımını atmamla alakası çoktur.Tarzım Blair'in klasik esintili hanımhanımcık şeytani ruhuyla, Serena'nın ''ben ne giyersem giyeyim süperim'' modundaki salaşlığın getirdiği şıklık arasındandaki yokuşta bocalarken kendini buldu.Bende ikisinin ortasında trendlerin getirdiği kurallarla ve kendi daima+aslalarım Beni yarattım. =)

Ardından yaratılan beni alışverişe adım atışıyla markaları yeni yeni tanımamla o an ki kafamla güzel bulduğum berbat kombinlerle vb birçok çabalama dönemim bir buçuk senenin ardından intenetteki araştırmalarımla,izmire taşınmamla ve vogue,cosmogirl+politan v.b. diğer dergilerin yardımıyla Kusursuz denebilecek bir stille sahibim (Ki annemle babamın tek gözağrıları olmak sağolsun beyendiğim şeylerin çoğunu alabiliyorum).Şimdide bunca bocalamanın ardından kendimi tüm birşeyler bilmişlik taslayan bir havayla buraya attım ki iyikide attım.Bunca bilgi bende ziyan olmamalıydı değil mi? =) Öncelikle eleştiriler,katliamlar,kusursuzları elimden geldiğince bulup koyacağım.Elimden geldiğincede burda olacağım =)

VEE..
 Gossip girl renkli rugan babetlerin dantel detaylı veya süslü çoraplarla ekose eteklerin altına uyumuyla kolejli kız tarzını iyice benimsettikten sonra Lisenin bitip Blair ve Serena ikilisinin başta mezuniyet olmak üzere onu izleyen kokteyleriyle,partileriyle,açılışlarıyla kusursuz tasarımların içlerinde yeterince büyüleyici görünmüyorlarmış gibi ordan oraya aşkla,hayalkırıklığıyla dolu maceralarının bize kattığı herşeye teşekkürler ki hala katmaya devam ediyor.. =)



Serena Valentino, Blair Marchesa elbisesi  ve blairin o mühteşem mezuniyet elbisesi



Bu arada Chuck Bass'ın tarzının yeteri kadar benimsendiğini düşünmüyordum ki izmirin sokaklarına bakınca anlıyorum gelişme var.Chuck Bass stil günleri bile oluşturan gruplar varmış umarım rasgelirim.Keşke çoğalsada Daha çok Chuck Bass görsek etrafımızda =) <3 Bir Gossip Girl sonu yapayım hadi =)

XOXO GOSSİP GİRL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder